Budapesti El Camino de Santiago Klub Fóruma

Már tudod, hogy hív az Út, de nincs kivel utaznod? Nálunk megtalálhatod útitársadat, barátokat szerezhetsz vagy utazási tanácsot kérhetsz tapasztalt Caminos Zarándokoktól.

Itt: http://www.freeforum.hu/caminoforum

Kép

Re: 2015 augusztus

(Kornél , 2015.07.18 16:22)

Mit gondoltok meddig tart az El Caminot végig setalni ?előre is köszönöm a válaszokat

bettike262@gmail.com

(Bettina, 2015.07.09 18:36)

Sziasztok. Segitseget szeretnek kerni, tesom biciklivel pamplonaban ragadt, utkozben tonkre ment a bicikli, szeretne valahogy magyarorszagba haza jutni. Ha valaki
megy arra mostanaban kerem kuldjon uzenetet erre az email cimre bettike262@gmail.com
koszonom.

Indulás

(Zsolt, 2015.07.06 15:43)

Sziasztok!

Még 19 nap 15 óra 23 perc 12 másodperc és indulás vár az ÚT!!! :-)

Üdv mindenkinek Zsolt

Várható idő

(Ákos, 2015.06.27 21:42)

Sziasztok!

Tapasztalt, az év máspdik felében Camino-t járt zarándokdokat kérdeznék, hogy: augusztus 27-én indulok és október 6-ig tervezem megcsinálni a francia utat. Hogyan kell készülni az embernek, milynek a tapasztalatok, mennyire esős vagy meleg az időjárás? Melyik itthoni évszakhoz hasonlít leginkább az ottani szeptember?

Köszönöm.

Ákos

Re: Várható idő

(Péter, 2015.07.05 21:27)

Szia! Én tavaly voltam, aug. 29-én indultam. Az első 15 nap nyárias meleg, sőt kánikula volt. Hideget csak a hegyekben (esőben és szélben) éreztem. Én egy közepesen vastag polárban és rövidnadrágban mentem végig. A polár reggelente néha rajtam volt, de a napi első 5 km után le is került rólam. Az eső ellen egy egyszerű decathlonos esőkabáttal+hátizsákvédővel védekeztem. Sokan ajánlják a ponchót, de a szélben nem sokat ér. Tehát egy nyári balatoni öltözet + polár elegendő. :-) Remélem segítettem.

Re: Re: Várható idő

Camino del Norte

(Zita, 2015.06.03 18:14)

Sziasztok!
Északi úton indulnék hamarosan, útvonal tervezéshez szeretnék segítséget kérni, Párizsból indulnék, vonattal/busszal a legpraktikusabb eljutni Irunba ?
köszi,
tapasztalatokat is szívesen fogadok :)
horvath.zituska@gmail.com

Re: Camino del Norte

(Csutak, 2015.07.05 19:31)

Szia Zituska!

Én is hamarosan indulok az Északi Úton a fiammal, és éppen most készülök megvenni a repülőjegyet Irunba. Tavaly is így utaztam ki, hihetetlenül gyorsan ki lehet jutni ily módon: Bp-Barcelona (repülővel), majd pár óra múlva ugyanarról a reptérről tovább Irunba. Este még Bp-en voltam, másnap reggel 8-kor pedig már az Északi Úton. :)) A repülőjegy Irunba 45 Euro.
Ha gondolod, beszélhetünk is. Erre a címre írj, s megadom a telefonszámomat.
schumi.j@gmail.com

Üdv,
Csutak

szantozs@yahoo.com

(Zsolt, 2015.07.02 22:29)

Július 18-án indulnék a portugál tengerparti útra, de még sehogy sem állok. Szívesen vennék utitársat.

Portugál út

(Őze Vilmos, 2015.06.21 18:30)

Sziasztok ! Porto ból induló úthoz keresek társat / társakat , indulás augusztus 15-én érkezés szeptember 1-én , akit érdekel irjon e mailt : oze.vilmos@gmail.com cimre ...

bertókma@gmail.com

(Bertók Mária, 2015.06.15 13:05)

Üdvözlet Mindenkinek !
Szeptember elejei kiutazáshoz keresek társat(kat) a klasszikus útvonalra. (Párizs-repülő, utána vonattal Saint-Jean-Pied-de-Port - ban )
Elérhetőségem:bertokma@gmail.com
Üdv.
Mária

kiutazáshoz útitárs

(Takácsné Rendi Judit, 2015.06.12 09:17)

Sziasztok!

Kiutazáshoz társat keresek augusztus 23-án indulok a Francia úton.Elérhetőségem :rendijudit@citromail.hu

Üdv,Judit

Fejér

(János, 2015.06.10 07:44)

Sziasztok!
Aug. 8-án indulok kisbusszal Pamplonába.
9-én Pamplona szállás.
10-től az ÚT!
Ha érdekel: janos@hamor.hu

Holmi

(Ákos, 2015.06.08 11:27)

Sziasztok!

Van egy új (egyszer sem volt még használva) fekete Jack Wolfskin Highland Trail 45-ös túratáskám. Úgy néz ki, hogy nem férek el benne, így kihasználatlanság miatt meg kell válnom tőle, hogy beruházhassak egy újra.

Akinek megtetszene és szüksége lenne rá, az alábbi email-en keresztül szívesen küldök neki képeket.

Köszönöm.

Re: Holmi

(Ákos, 2015.06.08 11:32)

Elnézést az email cím lemaradt.
csata.akos@gmail.com

Északi út

(Vági Édua, 2015.05.31 08:38)

Sziasztok!
Augusztusi indulással keresek útitársat, ha valaki hasonló cipőben jár írjon bátran. :) vagi.edua@gmail.com

balage981kukacvipmailponthu

(Balázs, 2015.03.16 15:25)

Sziasztok! Egy talán sokak számára hasznos kérdést szeretnék itt most feszegetni. A zarándoklat egyik kulcskérdése, hogy ki hogyan jut el a kezdő lépésekig, illetve a vége után haza? Feltételezzünk egy olyan "átlagos" útvonalat, ami Saint-Jean-Pied-de-Port - ban kezdődik és az óceánnál ér véget (Muxia, vagy Finisterre). Kinek mi a tapasztalata, melyik a leggyorsabb, legolcsóbb utazási mód stb. Köszi a válaszokat minden leendő zarándok nevében!

Re: balage981kukacvipmailponthu

(Jani, 2015.03.17 10:30)

Heló!

Ha a Francia utat akarod végigjárni, megtoldva egy Muxiai, vagy Finisteri továbbhaladással, akkor hagyd a gyorsaságot. Ha így akarsz belekezdeni, régen rossz( tapasztalat) Én tavaly voltam és a gyorsaság miatt, nem nagyon néztem, élveztem a tájat csak mentem, napi 30-35 km-ert. A vége az lett hogy 12 nap után begyulladt a lábam, és utána már csak fájdalmasan tudtam lépkedni, bicegve. Utána persze, mivel már megvolt a hazafelé szóló jegyem előre, volt időm buszozgatni és kiélvezni is az ottlétet.
Szóval, amire te gondolsz az nagyjából 900 Km, ha szeretnéd élvezni is az utat, nem sietve lenyomni, akkor legalább 35 nappal számolj, de inkább 40. Persze ez csak saját vélemény, nem mindenki jár úgy ahogy én.
Szerintem a legolcsóbb a repülő, mondjuk Párizsba, onnan meg gyorsvonat Saint Jean-ba. Ha időben megveszed, minden kijöhet kb 30000Ft-ból. Visszafelé ugyan ez a helyzet időben vedd meg, ha pontosan tiudod hány nap áll a rendelkezésedre. Santiágóból elmész vonattal Madridba, onnan meg repülővel Budapest, vagy Santiago-Barcelona,Santiago- Madrid repcsi, és onnan Pest. Ezt te döntöd el, az ár mindíg változó akár hasonló árból vissza is repülhetsz, azaz 30-35e FT.
Remélem tudtam segíteni.
Buen Camínó

Re: balage981kukacvipmailponthu

(Pohl Zoli, 2015.05.21 12:34)

Szia!

Egyetértek Janival, még egy-két dolgot tennék hozzá. Az odautat meg lehet oldani egyetlen nap alatt is (és a vissza utat is), én így tettem. Repülő (Ryanair): Budapest-Brüsszel, majd pár órával később Brüsszel-Biarritz. A Biarritz-i repülőtérről az egyik helyi busszal elmenni a Bayonne-i vonatállomásra és onnan Bayonne-St. Jean (vonat, de útközben lehet át kell szállni egy buszra). Az egyetlen izgalmas része ennek az útnak, hogy ha túl sokat késik a repülő a Biarritz-i leszállásnál, akkor nem biztos, hogy eléri az ember a Bayonne-St. Jean-i vonatot és utána már csak másnap reggel indul a következő. :D Én elértem ;) (mivel az utazás előtt 2 héttel még nem is tudtam, hogy megyek a caminora, így nekem gyorsan kellett kitalálnom az utazást és a klasszikus Bp.-Párizs repülő, majd Párizs-Bayonne vonat-nál nekem már nem sikerült jegyet szereznem a vonatra, ezért volt ez a másik útvonal, amivel viszont egy nap alatt megérkeztem St. Jean-ba. A 2 repülő volt 32.000 Ft, a helyi busz 1 euro, a vonat pedig 10 euro, szóval az odaút összes kb. 36.000 Ft volt. A visszautat én nem szerveztem meg előre, mert nem tudtam még, hogy mikor jövök haza, emiatt lényegesen drágább volt az odaúthoz képest, de ha időben szerveztem volna, akkor kb. annyi lett volna, mint az odaút. Santiago-Barcelona, Barcelona-Budapest repülő kettős volt szintén a Ryanarirel (így kb. 55 ezer volt), szintén egy nap alatt. A Santiago-i repülőterre könnyű a kijutás Santiago-ból, mert van egy konrét reptéri busz, ami több helyen megáll Santiagóban. (3 euro). Finisterra-ból van minden nap 3-4 busz Santiago-ba (és persze ellenkező irányba is), ami mellékesen a a Finisterrai zarándokszállától indul. kb. 10 méter). Ennek ára 13 euro volt és kb. 3 óra az út.

Zoli

Re: Re: balage981kukacvipmailponthu

(Pohl Zoli, 2015.05.21 13:19)

Megnéztem gyorsan a ryanair-t és ahogy látom, pontosan azok a járatok már nincsenek meg, amivel én odajutottam. Olyat találtam, hogy reggel 6:15-kor wizair-rel brüsszelbe és onnan ryanairrel biarritz-ba. Így viszont már 13:40-re ott van az ember, így viszont nem probléma elérni a St. Jean-ba menő vonatot. Na mind1. :)

« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31